پست یافته چیست؟
سرویسی است که مشخصات تمامی مدارک یافته شده افراد و سازمان ها از صندوق های پستی در سامانه مربوطه به نشانی POSTYAFTEH1.POST.IR ثبت و برای افرای قابلیت جستجو و دریافت را فراهم می نماید.
سرویسی است که مشخصات تمامی مدارک یافته شده افراد و سازمان ها از صندوق های پستی در سامانه مربوطه به نشانی POSTYAFTEH1.POST.IR ثبت و برای افرای قابلیت جستجو و دریافت را فراهم می نماید.
این خدمت در تمامی مراکز پستی شهر ها / شهرستان ها و مناطق پستی تهران ارایه می گردد.
افراد متقاضی می توانند با مراجعه به سامانه پست یافته - قسمت جستجو با ورود مشخصات فردی مربوطه از پیداشدن مدارک مدنظر در دفاتر پستی مطلع گردند.
متقاضیان پس از اطمینان از وجود مدارک پست یافته در دفاتر پستی می توانند شخصاً به دفتر مربوطه مراجعه نموده و یا از طریق سامانه درخواست ارسال مدرک به نشانی خود را نمایند.
هزینه ارسال مدارک در حال حاضر برای مدرک اول پست یافته 96،200 ریال و مدرک دوم به بعد برای هر مدرک 13،000 ریال می باشد که در صورت مراجعه حضوری متقاضیان مبالغ مذکور نصف می گردند.
بله ، متقاضیان می تمانند با مراجعه به سامانه پست یافته و ثبت مشخصات مدارک خود در قسمت ثبت مفقودی این امکان را فراهم نمایند تا در صورت یافتن و ثبت مدارک مذکور توسط دفاتر پستی ، از طرزیق پیامک به ایشان اطلاع رسانی صورت پذیرد.
تاریخ بروز رسانی :
1401/11/25