• En
  • ساعت : ۹:۶:۵۵
  • تاريخ :
     ۱۳۹۹/۰۲/۲۸ 
پیام مدیرعامل به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی
حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشت.

پیام مدیرعامل به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را گرامی داشت.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پست، در متن این پیام آمده است:

روابط عمومي در قامت نهادي پويا و  كارآمد با بهره گيري از شيوه هاي نوين ارتباطي و اطلاع رساني، مجموعه‌اي از اقدامات و كوشش ها است كه هر سازمان براي برقراري ارتباط موثر و هدفمند با گروه‌هايي كه با سازمان در ارتباط هستند انجام مي‌دهد.

از این رو نه تنها بايد از تحولات زمان خويش تاثير پذيرد بلكه ضرورت ايجاب مي كند كه خود به عنوان عامل موثر در فرآيند مداوم اصلاحات و تغييرات مثبت اجتماعي نقش آفريني كند.

۲۷ ارديبهشت ماه روزی است که  با عنوان روز ارتباطات و روابط عمومي  به منظور ارج نهادن به خدمات دست اندرکاران این حوزه نامگذاري شده ، اين مناسبت در كشور جداي از آنكه روابط عمومي و اهميت و نقش كاركردهاي آن را در سطح افكار عمومي مطرح مي كند، مي تواند بستري را فراهم كند كه با طرح موانع پيش روي اين علم و حرفه، موقعيتي براي باز مهندسي واحدهاي روابط عمومي فراهم شود.

انتظار می رود دست اندرکاران این حوزه در شبکه پستی کشور با حرکت به سمت الزامات روابط عمومی نوین، توانمند سازی، ارتقای دانش و سواد رسانه ای هر چه بیشتر به جایگاه واقعی خود دست یافته تا با اقدامات مناسب منجر به افزایش اعتماد بین مردم  و شبکه پستی کشور به عنوان یکی از بزرگترین و امن ترین ساختارهای ارتباطی کشور گردند.

با توجه به این مهم که نقش روابط عمومی بعنوان پل مستحکم ارتباطی بین مشتری و سازمان بسیار حیاتی است، بی تردید در عصر رسانه های دیجیتالی، برنامه‌ریزی راهبردی و جامع روابط عمومی ها به مثابه یکی از کانال های ارتباطی و اطلاع رسانی در برقراری تعامل با مخاطبان و با هدف انتقال پیام سازمان می تواند باعث معرفی هرچه بیشتر خدمات شبکه پستی در اذهان مشتریان شود.

از این رو متخصصان این حوزه با استفاده از ابزارهای مدرن و استفاده از دانش های ارتباطاتی روز، باید موجبات اعتلای آگاهی های عمومی جامعه را فراهم نموده و بدانند که چطور به شکلی شفاف با تجزیه و تحلیل امور مبتلابه سازمان خود به رفع و رجوع مشکلات مخاطبین و مسائل مشتریان بپردازند.

ساختن چهره‌ای واقعی و مناسب از سازمان در میان مردم و مخاطبان اصلی سازمان یا شرکت ها کاری است که تنها یک کارشناس آگاه از وظایف و عملکرد شرکت و سازمان، از عهده آن بر می‌آید لذا کسب این مهارت‌ها برای کارشناسان این حوزه به شدت مورد نیاز است.

 

اینجانب  ضمن قدردانی از تلاشهای کارکنان روابط عمومی در سراسر کشور ، فرارسیدن این روز  را بر تلاشگران هوشمند این عرصه تبریک می گویم، از درگاه خداوند متعال قبولی طاعات و عبادات و توفیق روز افزون یکایک شما عزیزان را در مسیر پیش رو آرزومندم.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    آخرین بروزرسانی سایت : 1399/05/13 15:00
    V5.5.5.0